Mijn winkelwagen
(0) artikelen
  • Grootste showroom van de Benelux
  • Laagste prijs van de Benelux
  • Alles uit voorraad.

Service en defecten

Uw sfeerhaard defect ?

Is uw sfeerhaard defect, of doet hij het niet meer naar behoren.
Dan raadpleeg hier de meest voorkomende defecten,
Meestal zijn deze zeer eenvoudig op te lossen.

Opti-Myst sfeerhaarden:

 

Klacht:

Oplossing

 

 

Geen rook

Het toestel dient 2x per maand gereinigd te worden

De transducer / Verdamper moet altijd schoon van kalk zijn, doet u dit niet dan zal dit de levensduur van het toestel verkorten. Reinig het toestel nooit met anti-kalk producten.

Komt er geen rook uit het toestel dan is uw verdamper defect. Daar zijn 2 soort verdampers voor optimyst haarden.

-1- De sump: toestelen met een blauwe waterbak

-2- De transducer: toestelen met een oranje waterbak

Een verdamper heeft ca. 2000 branduren. Mits het toestel 2x per week wordt gereinigd.

Als u verdamper niet meer werkt, dan dient er een nieuwe in geplaatst te worden. Deze kunt u bestellen op de website via de volgende link: Kik Hier.

Mocht u nog garantie hebben, dan download op deze pagina het service formulier. En email deze ingevuld door naar: service@faber.nl.

Faber zal u dan schriftelijk laten weten wanneer een monteur of onderdeel bij u binnen gaat komen.