Mijn winkelwagen
(0) artikelen
  • Grootste showroom van de Benelux
  • Laagste prijs van de Benelux
  • Alles uit voorraad.

Wat te doen bij een defect of storing

Heeft u een storing of defect aan uw haard, dan is dat nooit prettig.
Wat moet u doen bij een storing:

  • Raadpleeg als 1e de gebruiksaanwijzing en kijk op de pagina storingen en tips, hier staan diversen oplossingen die u zelf als klant eenvoudig kan uitvoeren.
  • Is het probleem / defect niet zelf op te lossen. Dan dient u het defect bij ons aan te melden via email. U stuurt dan een email naar service@optimystsfeerhaarden.nl met daarin alle gegevens eventueel aangevuld met foto’s. Wij hebben nodig: naam, adres, postcode, Factuur nummer / ordernummer, aard van de storing. Onze service afdeling zal dan met u contact opnemen hoe wij het probleem gaan verhelpen. Bij sommige merken hebben wij afspraken gemaakt dat een monteur bij de klant komt (dat is bij alle Dimplex en Faber producten ), bij andere is de werkwijze dat het defecte toestel retour gestuurd dient te worden naar de importeur ( Ruby Fires ). Valt u defect in de garantie, dan zullen wij altijd alle kosten vergoeden en evt. transport kosten.
  • Garantie periode is per product anders. In de meeste gevallen is de duur van de garantie 1 of 2 jaar. Op uw faktuur staat dit onderaan vermeld.


Omdat de service afdeling vaak op de weg zitten, zijn deze niet telefonisch te bereiken, correspondentie is alleen via email mogelijk: service@Optimystsfeerhaarden.nl

 

< Klik hier voor terug te keren >